.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشنواره شعر و موسیقی مازندران برگزارشد

پنجمین جشنواره شعر و موسیقی مازندران به مناسبت روز ملی مازندران شب گذشته با حضور برخی چهره‌های هنری کشور در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از «نسیم»، در نخستین دقایق آغاز این جشن تیزری از چهار دوره پیشین این مراسم که در تالار وحدت و تالار بزرگ کشور برگزار شده بود، پخش شد و موسوی چلک، دبیر پنجمین جشنواره شعر و موسیقی مازندران در این مراسم گفت: 14 آبان در شورای فرهنگ عمومی به نام روز مازندران نام گذاری شده است و به دلیل اینکه امسال 14 آبان در محرم واقع شده امسال این جشن را یک هفته زودتر برپا کردیم. در این دوره جشن تنها از پیشکسوتان عرصه شعر و موسیقی مازندران تقدیر نمی‌کنیم بلکه از بسیاری از فعالان در این عرصه نیز تقدیر به عمل می‌آید.

احمد ناطق نوری رئیس بنیاد هم اندیشان طبری نیز در پنجمین جشنواره شعر و موسیقی مازندران گفت: ما در سال 1385 بنیاد هم اندیشان طبری را تاسیس کردیم. ما برای گسترش این بنیاد دست به دست هم دادیم زیرا همیشه و در همه دوره های تاریخی مازندران حکومت می کرده است و در هیچ دوره ای زیر شمشیر دشمن نمانده است . امیدوارم از این پس بنیاد طبرستان شکل و شمایل خود را به درستی پیدا کند و در تمامی مناسبت های مذهبی و اعیاد اجتماع های خوبی داشته باشم.
در بخش دیگری از این جشنواره و با حضور داوود رشیدی، احمد ناطق نوری، قاسم احمدی، عبدالحسین مختاباد و فرهود جلالی از جمال محمدی فعال عرصه موسیقی، سیروس مقدم کارگردان برای ساخت سریال پایتخت، محمد ابراهیم عالمی خواننده مازندرانی، علی حسن نژاد فعال عرصه شعر و آئین، علی صادقی فعال عرصه مطبوعات، خسرو علیزاده و حسین غلام زاده به عنوان کارآفرین برتر تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
عبدالحسین مختاباد در قسمت دیگری از این برنامه ضمن اینکه روی صحنه به اجرای برنامه پرداخت در قسمت سخنرانی خود گفت: خیلی خوشحالم که در محفلی حضور پیدا کرده ام که همشهریان من در آن حضور دارند. ما برای ترویج و شناخت هرچه بیشتر فرهنگ غنی مازندران باید دست به کار شویم و در این بنیاد و نهادهایی این چنینی اقدامات اساسی انجام دهیم.
در بخش دیگری از این مراسم گروه موسیقی مازندرانی " شباش" به خوانندگی محمد ابراهیم عالمی روی صحنه رفت.
از حاشیه های قابل توجه در پنجمین جشنواره شعر و موسیقی مازندران این بود که پس از اهدای لوح تقدیر به هر برگزیده , برگزیدگان حاضر به ترک صحنه نبودند و این اتفاق در نهایت به این منجر شد که در پایان زمان اهدای جوایز، جمعی 20 نفره روی صحنه تالار وحدت حاضر باشند که به تدریج از این صحنه خارج شدند./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.